tisdag 3 februari 2009

BDHAGD

Jag var på ett lyxhtel och skulle träffa en före detta kompis som bodde där.
Efter ett tag in på festen sa hon en elak grej till mig och jag blev förbannad och började slå henne i ansiktet, riktiga knynäve-slag. Jag har alltid trott att det ska vara lätt att slå folk så länge dom inte gör motstånd, men hatt slå henne i ansiktet var riktigt tungt, varja slag jag träffade tog hon emot med ansiktet. När hon var riktigt blodig och förstörd frågade elin om vi kunde gå nu, jag tog min väska och vi halvsprang där ifrån. När vi komm till receptionen kom det fram två finklädda kilalr som jobbade där och vill bjuda oss på en väldigt dyr kaka, vi tackade nej och skulle pricis springa till dörren ut (för polisen jagdade mig).. Men då stannade dom oss och vill bjuda på galss så vi standade kvar och åt glas.. sen vaknade jag.

Åkte till friskis direkt efter skolan och gick på christians spinningpass, skööönt. Sen skulle mamma på träning enfter det så tänkte att jag kunde köra passet med henne ist för att vänta i en timma.
Men ett sånt tråkigt pass, jag gick därifrån efter en halvtimma och ringde lotta och kollade att hon hade bokat spinning tills i morgon och det hade hon.

Nu har jag kollat på Victoria Silvstedt - my perfect life och så snygg hon är mmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar