måndag 16 februari 2009

MÅNDAG

Känns skönt att ha kommit en bit på rummet och på något sätt spännande att det finns så mycket kvar att göra. Ska nog skaffa nägra hyllplan till min garderob för jag hänger ingenting i just det utrymmet.
Funderar också på att spara pengar till len bärbar dator så att jag kan få ut skrivbordet och en platt-tv som jag ska sätta upp på vägen eller i taket och på något sätt kunna hissa ner den så den sitter i perfekt höjd eller så funderar jag på en projector.. man kan ju alltid hoppas.

Nu dricker jag min hallon och mango smoothie och ska snart börja platta mitt hår och smnika mig, om jag orkar.
Jag blev riktigt besviken när jag kom ut i köket för att göra min smoothie för då såg jag hur det öste ner snö och jag hade tänkt att gå till torp men det känns inte så jävla lockande just nu. I samma stund som jag hällde ner bären i "mixer skålen(?)" kom pappa hem. Han opererade sin fot i morse men allt tycks vara bra med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar