fredag 6 februari 2009

MMM

Idag när jag kom hem tyckte jag att jag var duktig för jag satte mig med mina bankpapper och satte in i en pärm.
Sen kommer pappa och kollar så hade jag tydligen gjort fel så det var bara att börja om från början.

Idag kom gunnar hit och åt. Han hade med sig en påse med räkor så vi käka en räkmacka till förrätt sen kyckling, sallad klyftpotatis och sen kärleksmumms, mmm <3.

Tänkte lägga upp en bild på kycklingen sen, ser ut som är en kalkon, den var sjuukt stor!!

Ååhåå och på datorkunskapen, jag trodde jag skulle dö, eller döda henne lite.. Blev förbannad för jag klarar inte folk som bara ska kunna stå och säga vad vi gör för fel men inte lyssna på oss. Blir så trööött.

Ska bli skönt att slippa skolan nu för har apu en vecka och sen lov.

hahah hade en sån konstig dröm.. drömmde om mitt gammla marsvin och det var stort som.. jag vet inte. Helt plötsligt sa det till mig "skulle vara snällt om du kunde göra rent min bur för den är fylld med bajs". Jag hade inte tömt buren på 7år.. tro fan att det var bajs i den. Helt plötsligt kom massa gammla folk, folk från handbollen när jag gick i det och folk från gammla klasser.
Helt galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar