tisdag 24 februari 2009

FINNS INGA KÄNSLOR HÄR SOM KAN HÅLLA MIG KVAR

under dagen fick jag ett sms av lotta om att hon inte skulle till spinningen idag, men jag hade tuur, mamma skulle träna idag så åkte med henne in.
Eftersom hennes pass börjar tidigare än mitt fick jag vänta i 40minuter med för att fördriva tiden solade jag och det var sköönt.
Träningen gick bra och jag blir lite glad när jag kommer på att jag har sovmorgon imorgon, det uppskattar jag.

Nu har min huvudvärk kommit tillbaka igen, det uppskattas inte kan jag ju säga.
Hade ont från det att jag vaknade i morse men under tredje lektionen i skolan höll jag på att börja grina. Visste fan inte vad jag skulle göra, gjorde bara så sjukt jävla ont!

Har kolalt på 5;an nu Den rätte för Rosing och om ett tag blir det Victoria Silvstedt - my perfect life.

Har nyss kommit ut ur en välbehövlig dusch och funderar på om jag ska äta, är fan inte hungrig men vet så väl att jag kommer att bli.
Problemet är att jag fan inte är sugen på någonting, känner mig mätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar