måndag 9 februari 2009

BRAA

Idag var ju som sagt första dagen på praktiken och jag

missade inte bussen.
jag gick till rätt busshållplats.
jag gick av på rätt ställe.
jag hittade till affären.
jag tog med mig mat men behövde inte äta den för blir bjuden av där.
jag skar inte va mig några fingrar.
och jag tror att dom gillade mig.

Ja, första dagen gick bra, fick massa beröm och det kändes braa.

När jag slutade klockan fyra stod pappa utanför och väntade på mig så vi kunde åka hem och käka innan gymmet.

För övrigt träffade jag angelica lundin på torp igår efter träning och hon tyckte att jag blivit brun, faan vad skönt det var att höra!

Hann inte duscha på gymmet idag så ska hoppa in nu och sen dricka upp min smoothi jag inteh ann dricka upp innan träningen och sen blir det Lipstick Jungle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar