fredag 27 februari 2009

SISTA FREDAGEN I FEBRUARI 09

Jag var ju som sagt hos en som skulle hjälpa mig med träningen så att jag ska jobba med rätt muskler osv.
Känns bra, spännande och osäkert eftersom det mesta jag ska göra nu är saker jag valt bort (för att jag helt enkelt tycker det är svårt/jobbigt) men kommer nog ge bra resultat eftersom det är nya muskelgrupper som kommer börja jobba.
När vi skulle betala blev jag lite chockad efterom jag trodde det skulle kostat 300 och inte 600kr MEN det blev dyrare ändå eftersom jag fick ett årskort på gymmet och det känns jäkligt bra, TACK!
Så när vi kom hem var det minsta jag kunde göra var att leta upp presentkortet jag fick från min apu plats och gav den till pappa, så har iaf betalt hundra kronor av mitt gym :) .

Ikväll blir det lugnt för att jag är trött som ett as + att jag inte har en aning om vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar