söndag 1 mars 2009

1 MARS

Igår var det lördag och det hände inte mycket, gick upp klockan nio, tog bussen till träningen klockan tio och hade spinningpass klockan 11 - 12. Efter det pluggade jag lite innan jag blev sjukt hungrig och upptäckte att mamma fryst min sallad så att jag inte hade någonting att äta.
Fick också veta att min älskling ligger inne på akuten, pratade med henne för ett några minuter sen och det var fan inte bra.. jag hatar sån här jävla sikt men jag tror att hon hatar det mer.

Idag är det söndag och det gör mig ledsen för det känns som helgen flugit iväg, jag har inte gjort någonting, känns som det var skola igår, ingen skön känsla.
Ska kanske åka till näl och hälsa på älskling idag beroende på om hon ska stanna och hur hon mår. Men jag hoppas fan att det blir bra snart. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar