onsdag 25 mars 2009

GODMORGON

Åååh, pengarna bara rinner ur händerna på mig.
Sen jag köpte min eans har jag haft drygt 200kronor.
Och denna månaden som kommer behöver jag pengar!!
Min mp3 gick sönder igår, helt sjukt var det. JAg stängde av den sen när jag skulle få igång den igen så gick det inte så imorse tänkte jag ladda den men ingenting händer fuck.
  • Behöver ansiktssalva som jag har under foundation
  • foundation
  • puder
  • värmeskyddande spray
  • en annan spray till håret
  • vill köpa kläder
  • ÖL
Av någon anledning har jag fått för mig att det är i April det kommer bli en jävla fest, vet inte varför men har det på känn.

Jag är besviken på mig själv att jag inte kan lära mig att sova längre när jag väl får göra det.
idag vakanade jag typ halv åtta så låg kvar och försökte somna men gick upp en halvtimme senare. Ska inte åka till skolan förän klockan är elva!!
Känns meningslöst att vara vaken redan när jag kan gå upp runt tio.

Jag är sjukt jävla hungrig, tror jag vaknade lite av hunger och min sjuka dröm.

Jag var inne på något coolt ställe och hade med mig en badring och min säng.
När jag skulle gå in i ett annat rum togh jag badringen runt armen och började släpa på min säng med DÅÅ då slänger sig tre stycken jätte tjock utvecklingsstörda flickor och slänger sig ner i sängen. När deras handledare ser att det är min säng dom sitter i säger hon snällt till dom att gå upp från sängen som tillhöra den lilla flickna där borta. Dom slänger sig upp och HELA SÄNGEN ÄR FÖRSTRÖRD. Jag blir rasande och börjar skrika och jag flickorna men dombara gfick upp i rök. Jag säger till deras handledare att lämna mitt mobilnummer till dom så att dom ska kunna betal men då säger hon att dom inte har råd men då jövlar tänder jag till:
"SÅ DU TROR ATT JAG HAR DET DÅ ELLER?? JAG ÄR FAN STUDENT VART I HELVETE SKA JAG FÅ DOM JÄVLA PENGARNA IFRÅN?? DU ÄR JU SJUK, DOM SKA FAN BETALA MIN SÄÄÄÄÄNG!!!!!!

Typ där vaknade jag.

nu blir det fan frukost och när jag kommer hem : VOFFLOR MED SYLT OCH LITE GRÄDDA OCH GLASS om vi har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar