lördag 7 mars 2009

GÅRDAGENS FREDAG

Att vara i skolan igår var jävligt meningslöst.Under samhällen gick han igenom svaren, soft men hade kunnat göra det själv.Under svenskan hittade jag INGENTING med stort ingenting.

Jag kom hem vid halvtvå, lämnar posten till jesper och telefonen ringer, elin. Vilken tajming säger jag bara. Det var bättre med henne igår det kunde jag hörde direkt och det kändes bra!
Efter att jag pratat med henne åt jag chips och kitkat medan jag kollade på svampbob med jesper.
Sen kollade jag lite på irene huss och sen började jag göra mig iordning. Tänkte faktiskt inte vara så sliten som jag brukar vara så igår blev det klänning, höga klackar, smink och en så kallad håruppsättning enligt mig.



På kalas äter man mycket, varför? DET ÄR GRATIS, GRATIS ÄR GOTT.
Jag åt massa god smörgåstårta och massa tårtor sen, det kändes som dom tänkt på mig, INGEN grädde på dom, mycket bra.

När vi åkte hem åt jag ingenting mer under kvällen och jag var knappt hungrig när jag vaknade i morse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar