tisdag 24 mars 2009

VILKEN JÄVLA DAG

Träffade hanna idag, det var inte igår, det var fan inte igår kan jag säga.
Söta, fina älskade hanna. Så fin hon var i håret och hela hon.

Denna dagen har förövrigt inte varit min dag.
Idag var maten slut när vi kom in i matsalen, så istället för lasagne fanns där stekt potatis och köttbullar kan säga att jag inte blev glad precis.
Såg att det fanns vegetartisk lasagne så tog den men den var fan inte god.

Efter skolan åkte jag upp och käkade min sallad som jag göra varje jävla tisdag och jag har tröttnat på den! Så idag bestämde jag mig för att jag på tisdag ska beställa en pizza istället, myyycket godare + att det var sjuukt länge sedan jag käka pizza. Kommer bli min och elins pzza vi käkar på fyllan/bakfyllan - kebebpizza utan kebab med extra mycket sås från torino såklart.
När jag hade ätit min tråkiga sallad idag pluggade jag i si sådär en timma kanske.
Sen var jag på spinning, ENSAM för lotta är fortfarande förkyld. Spiningen var as tråkig och dålig idag för att christian var också sjuk så vi hade en annan, gillade inte hennes passa alls, fyfan.
SEN efter spinningen fick jag vänta en timma på friskis, den tiden använde jag mig åt att plugga.

Ska avboka spinningen imorgon och bara ligga hemma. Känns som jag inte hinner vila nu för tiden och jag är trött på att bara komma hem och äta för att sen åka och träna för att komma hem på kvällen för att duscha och sen gå och lägga mig.
Så blir hemma imorgon och ska nog inte göra någonting, bara chilla som på dom gamla goda tiderna.

Nu ska jag kolla på "den rätte för rosing" sen blir det "DH" seeeen duschen, har varken lust eller ork till att duscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar