lördag 21 mars 2009

TRASIG DATOR

Har glömt nämna att min dator är trasig.
Så nu får jag sitta uppe, hatar att sitta vid datorn uppe för alla går alltid förbi och jag hatar när folk kollar vad jag gör på datorn.
Plus att nu har vi bara två användbara datorer och denna är alltid upptagen och den i jespers rum med, så tror det kommer leda till att jag inte kommer kunna använda datorn så ofta.
Hoppas jag får en ny eftersom det som är trasigt är svårt att få tag i och det bara säljs begagnat.
Meen , vi får se hur det blir mrd det.
Det jobbiga är att jag har ALLT på datorn i mitt rum (den trasiga), alla bilder, all musik, ja allt!

Nu börjar jag bli lite mer hungrig.
Ska gå ner til lköket och öppna kylskåpet och se vad det har att erbjuda en lördagsmorgon.

Lotta ringde förut, hon bangar spiningen idag som är 1 timma och 45 minuter. Men det gör hon rätt i, hördes direkt att hon hade något fel på halsen och så kände hon sig febrig.
Men hon ska med på musikalen idag iaf.
Jag däremot bangar inte spiningen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar