lördag 21 mars 2009

20/3-09

Fan vad svårt det är att fatta att man fått se en av sina "idoler".
Gillar inte det uttrycket, "idoler" låter så jävla mesigt men kommer inte på något bättre, en av dom bästa musiker kanske.
Iaf, sjukt konstigt att vara inne i samma rum som honom, sjunga med i hanns texter, andas samma luft samtidigt som han står där på scenen och bara är, han bara ÄR här och nu.
Helt fantastiskt.
Kan erkänna att jag gråter lite nu när jag tänker tillbaka på det.
Igår var det en av min tre bästa dagar i livet (än så länge)

kent 14/3 08, Uddevalla agnebergshallen.
Thåström & kent 25/7 08, Göteborg slottsgogsvallen
Thåström 20/3 09, Göteborg lisebergshallen

Hoppas på fler sånna här underbara konserter.

I somras när jag såg honom tillsammans med elin tyckte jag att det var underbart jävla bra, men igår.. det går knappt att jämföra.
Igår, jaa.. att bara titta på honom och försöka förstå att han & jag var där.
Fan alltså jag får inte nog av honom.

Blev en ny tröja igår från konserten.
en bild på tröjan (dock inte på honom) och under står det thåström kärlek är för dom
Kass kvalité, kan ta en bild på min sen och lägga ut.
Om jag orkar.

När jag gick upp för en halvtimma sen var jag fortfarande mätt sen maten igår och då åt vi ändå vid fyra/fem någon gång. Skumt som fan.
Men börjar känna lite hunger nu men inte tillräckligt för att jag ska äta, mår bara illa av mat just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar