torsdag 12 mars 2009

STEREO

Fick tillbaka en annan uppgift vi gjorde i svenskan för ett tag sen, ett referat om "Hur kunde solkungen överlev".
Betyget där är det vanliga för mig, inte så kul men sant, G-.
MEEN fick iaf ett VG och det var skööönt.
Nu håller jag på att leta efter mögelgifter igen och jag vet inet vad jag ska skriva längre. Hittar verkligen ingenting, känns det som.
Lyssnar på thåström, njuter och taggar inför 20 mars!!

Det är faktiskt redan torsdag, tycker denna veckan har gått fort.
Hade förövrigt ingen datorkunskap så hela klassen gick på stan och jag fick prova jeansen från stereo och jag älskar dom.
Imorgon klommer jag vara 1199kr fattigare men ett par ljusa trasiga baggyjeans rikare.
Hittade också en snygga tröja för 200 spänn, ska nog köpa den med och thåströms nya skiva. Om pengarna inte räcker blir det jeansen och skivan.

Hoppas eran vecka varit bra. Nu måste jag fortsätta att arbeta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar