söndag 22 mars 2009

USCH

Det här är en sjuk dag. jag hatar den. Äcklig jävla dag.
En dag när allting går emot en. Ska bara sitta hemma idag så ingenting blir fel av det jag gör.
Går jag utanför dörren kommer jag säkert möta äckliga folk, ramla eller vad fan som helst.
Har verkligen inget bra temperament idag, blir förbannad för allt, om någon inte håller med eller om någonting litet går fel. Usch vad jag hatar dessa dagar.

Lyssnar på kent nu, underbara underbara underbara kent.
På tala om kent borde dom fan släppa en ny skiva snart och komma igång med nya spelningar det hade verkligen uppskattats.
Några andra som borde göra spelningar snart är nationalteatern innan fler i bandet dör.
Vill verkligen på en konsert och se dom. Hade varit skönt om man hade kunnat bocka av det från "göra innan jag dör listan".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar