måndag 9 mars 2009

KLAPPAR MIG SJÄLV PÅ AXELN

Känner för att klappa mig själv på axeln för idag mina vänner har jag inte varit ledig bara för att jag inte var i skolan ska ni veta.
Jag har, städat mitt rum ( lagt kläder i tvätten och flyttat runt allt i hela rummet för att dammsuga och leta efter min p-piller)
Jag har bakat kladdmuffins och lagt in i frysen. ( vi ska ha med oss fika på torsdag)
Jag har gort min mat tills imorgon ( Kokat pasta, skärt paprika, avokado, gurka, sallad. Tinat spenat och kyckling. Lagt ihop allting till en god sallad toppat med fetaost)
OCH ni ska veta som jag har diskat, herreguuuud!! Så mycket har jag nog aldrig diskat innan.

Nu ska jag äta kitkat och kolal om det går någonting på tv eftersom jag varit så duktig MEN innan det ska jag packa min väska för att idag ska jag äääntligen träna igen. Ska börja med mitt schema som min PT gjort till mig idag, ska bli spännande. Har inte tränat sen i onsdags så nu är jag peppad!
Vet inte om jag nämnde det igår men igår så var iaf vårat varmvatten sut så jag och pappa åkte till gymmet och duschade.
Tänkte att det skulle vara bra för er att veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar