fredag 27 mars 2009

GODMORGON FREDAG, INGEN GOD MORGON

I skrivande stund sitter jag och gråter lite.
Varför?
För att detta vädret gör mig sjuuuuk!!
Jag vill inte gå till en jävla musshållplats som ligger sisådär tio minuter härifrån. Jag vill inte gå från kampenhof till agneberg. Ååh det dödar, den jäval snön döödar!!

Är besviken på mig själv, skulle gjort fyra uppgifter som vi fick av våran samhälls lärare efterom vi fick sluta 45 minuter tidigare. Men tror ni att jag gjort dom?? Neeej.
Fan vad besviken jag blir.

Fick prata med elin igår, herregud. Det behövdes.
Ska gå till henne en sväng efter skolan hade jag tänk. Vat inte när sist vi träffades?
Lördagen efter musikalen i och för sig, men det räknas inte för det var typ "hej, hur är det? Var det närvöst? det var skit bra" Onsdagen eller torsdagen innan det träffade jag henne fm minuter och gav henne pnger till musikalen.
Fan pinsamt, kan inte komma på när fan vi träffades och umgicks lite.

Nu ska jag skynda mig att göra mig i ordning, om jag har tur så kansek mammasen kör mig.
Det vor underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar