fredag 20 mars 2009

FREDAG DEN 20 MARS

Ni anar inte hur trött jag är.
Somnade runt fyra imorse och gick upp klockan sju.
Denna jävla brännan alltså, sjukt jobbig.

Har haft samhäll och fick tillbaka proven som vi gjorde i onsdags, kul att se att det gick så bra som det gjorde.
Fick kanskeee vg eller så låg jag på gränsen.

För tillfället har vi svenska och håller på med våra arbeten. Tror jag är klar med min rapport nu så idag ska jag försäka börja på mitt informativa tal.
Efter detta ska vi ha engelska sen mat och sist och absolut inte minst, datorkunskap i 120 minuter.

Efter skolan kommer pappa och hämtar migh sen ska vi hem, jag ska göra mig iordning, sminka mig, fixa håret, byta om, käka mat och TAGGA.

Idag har Joakim namnsdag, älskade jävla thåström fan vad jag längtar efter att få se dig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar