torsdag 12 mars 2009

BÖRJAR LIDA MOT SITT SLUT

Det känns att skolan börjar lida mot sitt slut.
Igår hade vi samtal med lärarinnan vi har i hygien, livsmedelskunskap och näringslära.
Jag låg bra till i ämnena och hon tyckte att jag var en trevlig elev som inte stör under lektionerna.
Idag hade jag samtal med lärarinnan vi har i matte.
Jag låg bra till, frågar om hjälp och jobbar bra under lektionerna. Trevlig elev som inte stör under lektionerna.
Idag hade jag också samtal med lärarinnan vi har i engelska och svenska.
Hon tyckte att svenskan gick mycket bra för mig och att jag verkligen koncentrerar mig coh anstränger mig under lektionerna, stör inte. Engelskan har jag fortfarande svårt för men jobbar bra under lektionerna och kommer nå G.

Det börjar kännas i magen på mig att det faktiskt snart är slut och det känns fan underbart.

Idag är det torsdag och jag ska med pappa till gymmet och göra nya övningar, spännande!!
Men idag måste jag också ta tag i uppgiften vi fick i måndags.
Vill verkligen inte, känns tungt att bara tänka tanken. Det känns verkligen tråkigt att börja läsa i boken, kommer verkligen inte palla det. Och kommer definitivt inte orka skriva om 20-30 sidor med mina egna ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar