tisdag 17 mars 2009

BÄSTA ELEVEN

Var fan en soft dag igår, men det brukar måndagar vara iofs.
Efter skolan blev det gymet och solning och sen blev det inte så mycket mer. Kom hem och .. jag vet inte längre. Vet att jag hade behövt plugga till samhälls provet vi har imorgon men kunde verkligen inte.

Igår hade patrik, läraren vi har i det praktiska, samtal med var och en för att berätta hur vi ligger till. Kan ju säga att det var månag som kom ut och var besvikna men inte jag, kag var lycklig.
Han sa att det gick bra, att jag var ambitiös och tog plats och visade vad jag kunde. Han berättade också att alla lärare vi har har suttit och diskuterat med varandra och dom allra flesta tycker att jag är den bästa eleven i klassen. En så vändning från högstadiet, herregud. MEEN jag klagar inte, käns bra att kunna höra allt detta från ärare för första gången.

Idag är det tisadag och det innebär att jag åker upp till pappas jobb efter skolan och äter min kyckling sallad som jag gör dagen innan. Hade tänkt att plugga på samhällen idag också medan jag väntar på att han slutar och ska köra mig till träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar