fredag 13 mars 2009

DÅLIG DAG, DÅLIG JÄVLA FREDAG

Tror ni jag äälsar det här eller?
Jag har haft min sprit i garderoben sen lååång tid tillbaka och igår..
Imorse när jag skulle kolla lite på mig sprit stod den inte där alltså måste morsan ha velat lägg in kläder i min garderob och tagit den.
När jag så henne efter min upptäckt sa jag till henne att jag inte gillar när folk rotar i mitt rum.
svar; Jag skulle lägga in lite kläder och såg det, vad skulle jag göra?
svar på tal; Den står där för att ingen ska se den för att ingen ska störa sig på den och du skulle inte behöva lägga in min tvätt och du veeet att jag ska på fest idag för det har jag sagt i en vecka nu.
Du får fan ge den tillbaka, köpa nytt eller iaf ge mig pengar för jag har fan betalat det själv.

ååhå, jag är ledsen och vill bara börja grina. Tänkte hota med att stanna hemma från skolan men vad ska hon göra åt deet?? inget. + att det bara förstör för mig för att jag kommer efter i ämnena.

Igår räknade jag mina pengar och det var fan inte kul. efter att jag köpt mina jeans kommer jag endast att äga 461kronor OCH jag ska köpa thåströms nya skiva och vet inte vad den kostar och sen så ska elin ha 100kronor.
Känner mig verkligen som en fattig student just nu.
Hade fan velat att pengarna skulle räcka en längre tid för hade verkligen mått bra om jag hade kunnat sätta in ett till studiebidrag på mitt bankkonto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar