måndag 2 mars 2009

TIGERBALSAM - MIN RÄDDNING?

Fyfan vad jag hatar det här, jag verkligen hatar det!
Jag vill bara träna MEN kroppen säger nej, den skriker nej!
Blir alltså inget gym idag för kroppen orkar inte. Försöker tänka dom tankarna man tänker när man inte orkar "tänk hur skönt det är efteråt", det funkar en sekund men kroppen orkar fan inte för det.
Idag ska jag klaga mat tills imorgon som jag ska ha med mig till spinningen och sen kanske kollatv. Skulle verkligen behöva plugga men varken kroppen eller jag orkar.
Det känns som hela jag bara sakta bryts ner men varför vet jag inte, eller så vet jag exat varför men orkar inte ta tag i sker för att vissa saker kan jag integöra någonting åt.
Sånt går mig verkligen på nerverna ibland, NÄR MAN INTE KAN GÖRA NÅGONTING ÅT SAKEN, fan vad jag hatar sånt.
Idag är verkligen ingen bra dag. Gick hem från skolan för att jag mådde psykiskt dåligt + huvudvärken då som aldrig försvinner.
Mamma har köpt tiger balsam till mig, ska tydligen hjälpa mot spänningshuvudvärker och sånt så ska väl testa det.
Ååhå, nu åker pappa till gymet och jag vill verkligen med, JAG VILL MIN INTE MIN KROPP.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar