tisdag 31 mars 2009

TISDAG

Det blev pizza idag, det var inte illa vill jag säga.
När ajg kom in till torino och skulle ha min pizza sa pizzasnubben att jag kunde ta en dricka från kylen. Jag började gå runt där inne men kunde verkligen inte hittat kylen. när jag står bakom disken vänder han säg om, pekar och säger "den står där". Jag går tillbaka och den hade stått precis brevid mig från första början. Får ur mig "haha, har inte varit här sen ni gjort om, det blev ju jätte bra" Tar drickan, min pizza och växeln för att gå ut där ifrån.

När jag satt på pappas jobb och käka kunde jag riktig känna snubbarnas längtan efter min pzza, som dom ville ha den, dom ville verkligen.

Spiningen var sjukt jobb men så skööönt! Lotta banga idag igen, hon säger att hon fortfarande är förkyld men av någon anledning tror jag henne inte. Hon har blivit en fuskare. Ska föresten ringa henne ikväll angående spiningen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar