måndag 9 mars 2009

BOOORTA

Åååhå det här är sjuuukt. En stor ask med p-piller kan fan inte försvinna!!
Har letat sen klockan var halv elva nu!!! Har flyttat på grejer i rummet, rivit i skåp och gjort allt som står i min makt.
Nån måste ha snott dom från mig. Eller så är det som jag sa innan, jag har gömt dom på en jävligt bra ställe på fyllan. Hade jag varit full nu hade jag säkert vetat vart dom var. FAN OCKSÅ.
Och det gör ont i magen.
När vi kom till skolan så sa läraren att lektionerna var inställda idag, gissa om jag blev förbannad? När jag ändå tagit mig till skolan, men ändå. .ganska skönt.. eller NEJ!! Vi fick typ.. 20-30 sidor att läsa och sen sammanfatta allting. När tror han att jag har tid med det?

Nu ska jag ringa mamma för 10 gången och kolla om hon har några nya tipps där jag kan leta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar