fredag 20 mars 2009

DET HJÄLPER INTE

vilken jävla kväll/natt detta är.
Efter gymet och solningen så brände jag big på bröstet, denna tunna jävla huden & nak på ryggen där jag fan inte komme åt.
Märkte det dock inte fören jag sov!!
Sukt jobbigt att sov och veta vad man gör och inte riktigt kunna styra det.
Började slå mig på bröstet, slita i mina kläder, gråt.. eller nej men ville(!!!), halvhoppade, slängde med benen åt alla möjliga håll och klappade med dom medans jag mumlade att jag bara ville sova, fan, gör så det slutar, jag ooorkaaar inteee!!
Smorde in bröstet men någon "svalkande och återfuktande" men det hjälpte inte så tog en kalla dusch, DET HJÄLPTE INTE!
Mamma kopm ner och smorde in min rygg med "lindrande kylbalsam" för en liten stund sen se satte jag mig och tog en tallrik fil.
På ryggen känns det bättre men inte bröstet. (undertiden jag skrivit denna texten har jag rest mig upp två gångar och börjat gå runt i rumet för att undvika gör någonting åt mitt svidande/brännande och kliande bröst och har "klappat hårt" på det ca178790gångeeer!!!
Och neej det har inte hjälpt med ryggen för det kliiiaaara!!!!

Jag vill sova, jag vill bara att allting ska sluta kännas just nu så jag kan få sooova så jag är relatvt utvilad till thåström konserten i morgon eller ja, idag, den 20 mars. (slår på bröstet)+(igen)+igeeeeen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar