onsdag 11 mars 2009

ONSDAG MORGON

Först vaknade jag runt halv nio av mig själv och tänkte att jag lika väl kunde gå upp, MEN NEEJ, jag bestämde mig för att njuta av min sovmorgon och sov en timma till och vaknade av mig själv. Jag älskar att vakna utan den jävla väckarklockan.
Idag börjar vi 11:25 och kommer göra det alla onsdagar fram till sommarlovet om schemat fortsätter såhär.

Det är underbart att ha denna sovmorgonen på en onsdag eftersom mamma är ledig på onsdagar och lovat att köra mig till skolan så jag slipper åka en timma innan jag behöver vara där.
Så om ungefär 20 minuter åker jag till skolan.

Igår hände inte så mycket, åkte till pappas jobb och käkade och pluggade. Sen körde pappa mig till träningen och jag och lotta hade ett skönt spinningpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar