lördag 21 mars 2009

LITE BLANDAT

Idag kom jag på, eller ja, läste, att Thåström hade sin 52års dag igår.
Känns sjukt bra att få ha firat den med honom.

Har varit på musikalen idag som elin var med i, den var bra.
jag har ju faktiskt vetat liite på ett ungefär hur den ska vara och den var väl som jag hade tänkt.
var verkligen kul att se och fan avd avundsjuk jag blir på det. Saknar att stå på den scenen och ha en fullsatt publik framför mig.
Tycker det är sjukt kul för elins skull (och alla andra såklart) att få göra det här, måste verkligen vara skit kul.

Spiningen idag var skit kul, dock bara 12-14 st där. Jag vet inet om det är något av det jobbigaste jag gjort men definitivt något av det svettigaste.
Jag kände mig så jävla stolt att ha klarat det, fullfart i 1 timma och 45minuter, häärligt.

förövrigt har jag varit jäkligt trött idag. Kanske inte är så konstigt eftersom jag inte sov någonting torsdag till fredag, var på konsert igår, ett hårt träningspass idag + musikalen.

När denna dagen började, runt 11 tiden i morse kändes det som söndag och att helgen varit ganska lång men nu, herregud. har verkligen gjort någonting denna helgen och nu kändes det sjukt konstigt att det redan är söndag imorgon MEN tur som jag har är vi lediga på måndag, TACK FÖR DET. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, skulle kanske träffa en klasskompis men varken han eller jag har pratat så mycket om det så vet inte hur det blir med det.
Kanske blir att jag får plugga lite. har 23 svar att lära mig till på tisdag + lite mer, eller mycket Har inte sån stor koll på det just nu.
men det känns verkligen skönt att för en gångs skull fått ut någonting av helgen.
Nu det senaste har det blivit alldeles för mycket hemma, men det beror nog på att jag är sjukt trött nu för tiden och att jag bär en fattig student.
Hade fan inte suttit el med lite jobb ibland. bara hoppa in någon dag när man känne ratt man har tid. inget bestämt utan bara när man inte har någonting att göra, när det inte är så mycket i skolan .
på tala om jobb MÅSTE jag fan ta tag i sommarjobb nu. Tror inte jag kommer få någonting iår, känns verkligen inte som jag kommer orka.

Nej, ska verkligen bli skönt att få sminka av sig och äntligen få gå och lägga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar