söndag 15 februari 2009

MAT

Nu känner jag för att gör det jag sa till elin att jag hade slutat med!
TRÖSTÄTA!
Förr åt ag alltid så fort det var något, om jag gjort något bra, något dåligt och framförallt om jag var nervös!

Imorgon ska jag åka till torp eftersom jag inte hann göra allt jag skulle göra jag SKA köpa skorna, kanske shortsen och tröjan. Sen får vi se om jag hittar lite mer i andra affärer.

Pappa har förstört hela mitt träningsschema eftersom han ska operera sin fot imorgon så kommer han inte gyma på 2-3veckor.
Så imorgon.. ja vad fan ska jag göra imorgon! JAg behöver gymma på måndagar!
Ja vi får väl se, jag får väl ta bussen ner. Kanske redan på morgonen när dom öppnar? Jag har hju faktiskt lov nu. Skulle vara skönt och han det gjort på sätt och vis.

Ja, vi får se hur det blir emd det.
Imorgon ska jag alltså till torp, träna och förhoppningsvis plugga.

Ikväll ska jag se på beck och kommer antagligen äta massa onyttigt och ha ångset efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar