torsdag 15 januari 2009

101 GLOSOR

Igår eller föregår nämnde jag att jag hade 20-30 glosor och det hade varit snällt för det var 101!

Jag börjar bli riktigt jävla skoltrött igen. Idag på engelskan kände jag samma känslor som på högstadiet. Att bara vilja gå från lektionen, hoppa av, inte göra något under lektionerna och iiinte komma imorgon. Det skrämmer mig för jag vill klara skolan men fan så trött jag är. Börjar fan tveka på om jag klara gymnasiet.

Har verkligen varit dålig med träningen denna veckan, tror inte jag tränat sen.. minns inte men fredags kanske. Så imorgon hade jag tänkt att gå till gymmet efter skolan, själv.
Jag har faktiskt aldrig varit på gymmet själv innan. Hoppas verkligen att det finns soltid imorgon.

Jag måååste ta tag i samhälls provet vi har imorgon för nu har läraren tagit ut det vi måste ha för att få G och det var fan inte mycket ändå.. sådär laagom men ändå så lite att man inte orkar. Och en av dom uppgifterna var svåra 1 av 15. Och den enda svåra har jag inte gjort.. kommer nog inte orka det heller.

Idag hade vi dans på idrotten. Är fan besviken, trodde att det skulle vara jobbigare.. eller ja, jobbigt; blev ju inte ens trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar