onsdag 14 januari 2009

INGEN KOMMER ATT TRO DIG


Imorgon ska vi dansa hiphop på idrotten.
Hade tänkt att köra en rolig grej, lite 80-tals tema men ändrade mig efter att ha provat kläder att det skulle kännas dumt eftersom inga andra tänker göra det. Skulle ju kännas lite jobbigt om jag stod där i rosa tights, grön svart randig gymnastikdräkt och ett rosa skärp i midjan; plus att vi kanske ska vara med andra klasser och dom kanske skulle tro att jag faktiskt är klädd så på vanliga lektioner också. Hahah, men skulle ändå vara ganska kul men tror det blir tighets och min rolling stones t-tröja.

Idag har jag försök plugga till samhällsprovet och kollat på step up. Ååhå vad jag tycker dom är bra.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig.

När jag nämnde rolling stones t-tröjan tänker jag tillbaka på london (köpte tröjan där). Fan, det var ändå ganska soft. Fast trodde det skulle finnas så otroligt mycket mer kläder jag ville ha. Men jag hade pengar kvar när vi kom hem. Det tråkiga var väl museet, ett krigs museum Trodde det skulle vara intressant men ojj vad tråkigt det var. Och madame tussaud är överskattat. Trodde att det skulel vara typ.. kul men nej.. men känns ändå bra att ha varit där. Självklart måste jag ju alltid klaga på någonting om mina resor. Det jag var besviken på under resan i somras var att jag inte fick åka parishjulet och att hotellet var hemskt. Fast hotellet var hemskt, fyfan vad dåligt det var OCH dyyrt. Fan vad dålig kombination, Prince William är inget jag rekommenderar till er.

Nej nu mååste jag duscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar