torsdag 8 januari 2009

BESVIKELSE

Blir ingen träning idag, igen!
Pappa kom nyss hem och sa att han var skit trött och frågade om vi kunde ta det imorgon istället.
Spelar ju ingen roll om jag vill och inte han, så han hämtar mig imorgon efter skolan så åker vi till gymmet direkt.
Idag då, ja vad ska jag nu göra. Plugga? inte så lockande men kommer inte vara mer lockande i helgen. Tror jag får fortsätta där jag slutade och helt enkelt se hur långt jag orkar. Resten får jag ta till helgen för nu har jag bestämt mig, SENAST söndag innan jag går och lägger mig; helst redan ikväll. Men vi får se hur det blir med den saken.
Kanske dra några strängar på gitarren.
Till kvällen blir det väl film eller så. Funderar på att baka en kladdkaka så otroligt sugen men nej, är nog bara hungrig eller törstig. Ska försöka sluta få i mig extra skit som jag kan vara utan. Anledning; ingen egentligen, bara trötta på allt sött jag proppar i mig. Och vill verkligen få den kroppen jag så länge velat ha. Och slutar jag med detta så ser det ljusare ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar