söndag 25 januari 2009

SAKER & TING

ååhå, idag har jag fan inte gjort någon nytta.
Skulle ha åkt och tränat men morsan banga så vi åkte till torp för att handla och har nyss bakat kärleksmums.

Pratade med johanna förut och hon har inga pengar till thåström, jävligt surt hade tyckt det varit najs om hon kunde följa med. För övrigt ligger hon i magsjuka eller något annat hemskt, hoppas hon blir bra snart.

Idag borde jag ha pluggat för har prov på tisdag men jag har verkligen inte orkat.. måste sätta mig med det ikväll för tror jag drar till gymmet imorgon och gör lite nytta där.
Ska nog börja renskriva bokrecensionen också och kanske fortsätta läsa i boken jag håller på med nu, läste trettio sidor i morse!

Det går verkligen upp och ner för jesper. Direkt när jag och lotta hade åkt fick han gå och lägga sig och idag har han as ont igen.
Har nog inte tänkt på hur stor operation han varit med om..
Som det ser ut nu kommer han nog inte hem fören på onsdag som tidigast.

Imorgon är det skola igen, herregud vad helgen har gått fort. Helt otroligt, har inte märkt att jag varit ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar