måndag 5 januari 2009

GRYMT SUGEN

Ja, helt sjukt.
Är så himla sugen på att boka biljetter och campingplatser till en sjukt bra festival nu till sommaren. Vet bara inte vilken eller med vem/vilka jag ska dit med. Vet inte heller hur jag ska ha råd. Alltid dessa pengar. Tänk om man hade oändligt mycket pengar. Då hade man inte brytt sig om vad festivalen kostar, om den blir as kass eller vilka man ska dit med.


Föresten hade jag en sjukt konstig dröm inatt.
Var på en flygplats antingen på väg till sverige eller från sverige med hela förra klassen.
När flyget hade landat på sin plats och vi skulle gå på planet exploderade det och det börjades skjuta bomber mot flygplatsen. Golvet började ge vika, det bara försvan typ. Jag och jennie-ann var på väg mot en trappa när golvet smulades sönder till sten och vi började backa. Jennie-ann halkade till och höll fast i en kant. Jag sprang därifrån och hittade elin. Vi hittade en toalett, in sprang elin och therese vaktade, på insidan (alltså.. i toalett rummet). När elin var klar stod jag i string och .. ja inget mer. Jag rusade in på toan och gav therese en blick "varför står du hör :S, stick!" typ så sa den. Hon svarade fört "men jag tittar inte, jag ska bara hålla vakt" och så slängde hon sig med ansiktet mot väggen för att verkligen visa att hon inte tittade. Jag började kissa, och jävlar vad jag kissa! Säkert i fem minuter. helt galet Men iaf när jag är klar och ska gå ut. Kommer elin springades. "neeej så kan du inte gå, alla killar i klassen sitter där. Jag hämtar dina kläder".
Det var väl det minsta jag tänkte på när vi höll på att bli attackerade med bomber. Så jag går ut och klär på mig.
Helt plötsligt ser vi en bil köra upp på rampen där flyget ska stå. Så vi tänkte att det var en buss med viiingar. Vi tittar en stund på det och så.. helt plötsligt exploderade den. Den delades på mitten. Såg ganska coolt ut faktiskt. Riutta började gråta för att vi inte kunde ta oss hem, hon sa " buuhuu hud vad mina föräldrar kommer arga nu, jag kommer få så mycket skäll". Då Frågar jag "varför?" Hon; "föratt vi inte kommer hem kaaanskee!!!" Jag; "jag tror knappast du kommer få skäll för att vi inte kan ta oss hem, jag menar det är ju knappast ditt fel att vi håller på att döööÖ!!!". Efter det blev det tyst på henne.
Men iaf, sen kom en ny bil med världens längsta flak typ. Jag och elin tittade på varandra och sprang dit. Han började visa oss alla frukter och bär som växte på hanns flak. Men iaf, denna treliga snubbe räddade oss.
När vi var trygga igen (typ i skolan eller stan) Säger elin att robin bengtsson, (från idol) hade kommit och letat efter mig när jag var på toa. Jag blev förbannad att jag hade missat honom men så berättade hon att hon hade sagt att han och jag skulle träffas i morgon. Jag blev överlycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar