fredag 16 januari 2009

FREDAG

Ni anar inte hur skönt det var att träna idag. Två timmar i gymmet och 25minuter i solariumet.

Efter träningen åkte jag och pappa till torp för att kolla om kameran fanns meen det gjorde den inte.
Så nu eller för typ en kvart sen beställde jag min kamera och ett minnes kort för endast 700kr sammanlagt.
Ska till affären imorgon och kolla om kameran kommit, hoppas fan det.
Måste bara säga att jag trodde inte det skulle vara så lätt att klara sig utan kameran som det faktiskt varit.. Eller jo, utan DEN kameran har det varit jobbigt att leva utan eftersom jag betalade den själv och den kostade 2 500. Plus att den gick inte sönder eller så för att jag tappade den utan en tattar jävel tog den på en fest. Fan vad upprörd jag blir över det.
Meen nu ska jag köpa en ny som är betydligt mycket billigare.

Idag fick vi sluta tidigt som fan. I vanliga fall går vi till 14;40 men eftersom datakunskapen var inställd fick vi sluta 11;50 meen våran svenskalärare var snäll för första gången och vi fick sluta hennes lektion 11;20. Eller. hon är snäll men första gången vi fick gå tidigare från hennes lektioner.
Förövrigt har jag inte gjort någonting idag,
  • skolan
  • tränat
  • solat
  • torp
  • käkat
  • pratat lite med elin
  • beställt kamera och minneskort
Men det är fan tillräckligt så trött som jag är. Skulle fan inte banga en sömn nu, som jag sa till elin.
Tror jag ska gå och lägga mig nu, kommer inte hända något vettigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar