torsdag 15 januari 2009

TÄNK ATT KÖPA ALLT MAN VILL HA





Ojj vad mycket jag hittat jag vill haa!! eller nej inte så mycket, men dyyrt.
Har hittat 3 t-tröjor som ska kosta 400 sammanlagt, inte för att det är dyrt men kommer ju komma på frakt och så. Sen har jag hittat två jeans. Dom jag verkligen vill ha kostar 1 800 och domandra 800. Sen ett par skor som kostar 540. Sammanlagt skulle detta alltså kosta mig 3 541 utan frakt. Alltså måste man välja bort saker. Hade jag varit smart hade jag valt bort jeansen för 1 800 men vill ju ha dooom. Kanske bara dom och inget annat? Men tycker det är jävligt mycket att betala nästan 2 000 för ett par jeans..

Nu har jag äntligen hittat en kamera eftersom jag inte är så kräsen. Vill ju alltid ha det bästa men nu kollade jag baaara efter en billig.. eller ja den ska kunna spela in också Men har iaf hittat en för 599 som jag och pappa ska åka och kolla på efter gymmet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar