fredag 23 januari 2009

Jesper

Jag hade önskat att jesper var hemma när jag kom hem från skolan. Men det visste jag att han inte skulle eftersom han kommer hem tidigast på söndag.

Allting har funkat bra fram tills nu. Ååhå, jag hatar när folk jag bryr mig om mår dåligt, verkligen dåligt. Dåligt som jesper.
Fan vad jag saknar honom. Nuuu saknar jag honom.
Dom fick ta dit andra läkare som nu har gett honom starkare saker men han har fort farande sjukt jävla ont och mår fan inte bra.
Vet inte om jag kommer klara av att åka och hälsa på. Vet att jag borde för jag hade uppskattat att han kom dit om det var jag. Men jag vill inte se han så.. jag vill fan inte.
Jag vill bara skrika rakt ut och slåss. Jag hatar, verkligen hatar när det blir så här.

Hoppas fan det blir bättre snart för jaga vill ha hem honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar