tisdag 6 januari 2009

MANNEN I DEN VITA HATTEN

Uusch jag har haft så mycket att tänka på.. (nej nu ljög jag, har inte haft ett skit att tänka påå...) att jag inte tänkt på vad som händer imorgon. Vill bara skära halsen av mig riktigt långsamt och sen kunna sig att den smärtan är betydligt mycket mindre än den jag kommer vara med om imorgon. Men det kommer jag naturligt vis inte att göra, så ni kan vara lugna!
Men funderar på något annat.. nej det gör jag inte. Men om jag vägrar sätta mig i bilen imorgon? Gråta? Skrika? Någonting borde kunna sätta stopp för det? Nej, faktiskt inte. Ingenting kan sätta stopp för det som händer imorgon. Funderar på att skriva ett brev till kungen och klaga, tycker också att han borde skicka några miljarder till mig för besvären. Ja, det kanske jag ska göra faktiskt, jag menar.. antingen händer det någonting eller så.. ja, är allt som det alltid kommer vara. Kanske skriva till någon annan och mordhota någon och kräva dom på pengar? Alltid värt ett försöka.
Nej nu är jag jävligt nervös, har ont i magen, huvudet.. fyfan. Jag vill bara dö. eller nej, men fly landet så ni tror jag är död, ja det är väl det ända som gör att jag slipper morgondagen.
Ååh ni anar inte hur lycklig jag hade varit om jag hade sluppit gå igenom all denna jävla skiten igen. Men det är över snart. MEEEN det är ingen tröst.
För att imorgon kommer jag inte kunna prata, skratta öppna munnen, kommer inte kunna träna. JAG KOMMER VARA DÖENDE!! Jag kommer inte kunna dricka kommer inte kunna koncentrera mig på ett skit. Kommer säkert bli förbannad på alla som bryr sig. Och framförallt dom som ifrågasätter. För vissa saker ifrågasätter man inte, men låtsas att man förstår, och det här äär en sådan sak.

ÅÅH, och nu när jag sitter och klagar på allting kommer väärldens bästa låt in i mona öron. Underbart jävla bra musik är precis vad jag behöver. Fan vad jag älskar den. Helt galet. Och den är sjjukt bra live.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar