tisdag 27 januari 2009

STANNA HOS MIG

Ååh, träffade min söta Belinda på stan idag, släängde mig runt halsen på henne.. Gissa hur glad jag blev över att träffa henne igen!! Har inte sätt människan på flera månader.
Hoppas vi ska ses någon dag för jävlar vad jag saknar henne.

Efter skolan fick jag i princip springa ner till stan för att hinna köpa mat och ta bussen till friskis.
Solade innan passet, mm sköönt. Passet var as bra denna terminen med OOCH han hade med en kentlåt nu med, stanna hos mig.
Tänkte boka till ett spinning pass imorgon klockan sju men det var fullt så ligger på första reserv, hoppas någon avbokar.

När jag kom hem och skrek "hallå" som jag alltid gör när jag komemr hem så hörde jag en röst från vardagsrummet, mamma. En röst från övervåningen, pappa. Sen tittar jag på dörren till toaletten, låst! Vet ni vad det innebär??? JESPER ÄR HEMMA IGEN!!
Underbar känsla. Men när jag frågade hur det var med honom sa han att det var skit och gjorde jävligt ont.. tycker det är dåligt av läkare att skriva ut folk innan dom är riktigt bra igen.. Men iofs, så är det nya folk som ska in och dom har inga platser.. Tycker iaf att det är dålig.

Nu har jag äntligen duschat och väntar på att top model ska börja. Funderar på att läsa igenom engelska glosorna som vi har på torsdag eller datakunskapen som vi har på fredag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar