fredag 9 januari 2009

JOCKE BERG OCH HELA JÄVLA KENT

Inatt hade jag en helt underbar dröm. Drömde att jag träffade Jocke Berg och hela kent gänget.
Det började med att dom signerade skivor, singlar, boxen och tröjor. Jag gick fram och ville ha en tröja signerad (den var så snygg. Svart och där fram stod det KENT och på ryggen var det enskilda kort på dom) och vi började prata om allt möjligt. Tillslut blev alla andra i kön förbannade så jocke bad mig vänta på att dom skulle bli klara så vi kunde fortsätta prata sen.

Sen var vi på fest och hela kent bandet var as fulla och däckade. Jag gick ut där dom signerat och där låg två tröjor signerade till mig. Inga andra hade såna tröjor. Fanns bara ett exemplar av dom två. Ojj vad jag var lycklig.


Idag på svenskan skulle vi skiva referat. Fan vilken tid det toooog.

Måste säga att det var en as skön känsla på gymmet idag och tror att solningen börjar ge mig lite färg, ääntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar