onsdag 28 januari 2009

DET KANSKE KOMMER EN LITEN SPINDEL

Innan matten kollade jag datorn i skolan och jag fick plats på spinningpasset.

Idag fick vi sluta en 40 minuter innan vi skulle och fick hem uppgifter men jag satt kvar med amanda och gjorde klart alla uppgifter. Känns verkligen bra att ha en mindre sak att koncentrera sig på.

När jag slutat kom pappa och hämtade mig åkte vi ner till stan och han köpte en hjälm och ryggskydd till skidresan han ska på. Han som hjälpte pappa att hitta det han skulle ha var så jävla skön, hel skön verkligen, avslappnad och bara.. ja skön! När vi skulle gå till bilen träffade jag först jennie och en bit längre bort Markus, shit vad glad jag blev. Var tvungen att krama honom, var verkligen sjukt jävla längesedan jag träffade honom, ett halvårsedan. Det ar skönt att höra att allt var bra med honom.

När vi kom hem stod mamma och stekte pannkakor, mmm GOOTT.

Lotta kommer och hämtar mig halv sju sen åker vi och spinner.
Ska börja leta upp träningskläderna och kanske göra lite läxor men känner fan inte för att plugga just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar