måndag 5 januari 2009

INGENTING OM INGENTING

Ibland funderar jag på om jag verkligen borde vara en tjej.
Jag kan titta mig i spegeln och tänka att jag hade säkert varit mycket snyggare som kille.
Jag känner mig inte speciellt.. kvinnlig/tjejig/flickig men inte som en man. Men mer som en man. Tror jag.
Jag trivs inte med former, att jag börjar på midja. Usch, det är så man vill dölja den. Jag vill vara mer.. rak.
Det är fint.. emn det känns inte som jag.
Jag trivs bättre med killars sällskap än brudars.
Ibland känner man sig bara töntig när man sminkar sig, liksom vaddå smink? varför inte bara dra på sig ett par schyssta jeans, tee och en go tröja över. Ruffsa till håret och raka sig.

Men jag vet inte.

Funderar på mitt hår också.
Vad fan jag ska göra med det.
Vill jag ha det långt eller kort?
Vill jag klippa tillbaka till "victora beckham" frisyren?
Jag orkar inte tänka på håret. Känns som det är mitt minsta problem just nu, emn ändå inte. Är inte håret bra funkar fan ingenting.
Vet inte heller om jag ska ha det blont eller rödbrunt eller mörkbrunt.
Jag känner mig som migsjälv i blont hår, i andra färger känns det som.. ja, att jag inte är jag liksom. Men åandra sidan så var det snyggt med brunt hår.
Tycker det är snyggt med blont med.
Men jag vet inte.

Ååh jag är så aarg. GYMMET VAR STÄNGT!!! inget gym, ingen solning!
Fan också. Nu kommer det ta mins en vecka innan jag kan träna. Som tidigast kommer jag alltså träna på Söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar