torsdag 8 januari 2009

EXPLODERA MIG

Första dagen i skolan på väldigt länge nu. Kändes ändå helt okej för att vara en skoldag.
hade idrott idag, trodde inte jag skulle våga anstränga mig, med fan vad jag ansträngde mig!
Jag och amanda spelade innebandy med några tvår, sen spelade jag pingis med mattias.
Efter att mattias vann över mig spelade jag rundpingis med tjejerna i klassen, när vi tröttnade på det körde vi rund badminton.

Var skönt att känna att jag kunde träna, trodde att det skulle värka där tänderna suttit men icke.
Detta betyder att jag ska med pappa till gymmet idag för att sola och naturligtvis gymma.
Det ska bli så skönt, känns som jag inte varit där på evigheter, men var där i fredags om jag minns rätt.

Nu ska jag ringa elin igen och se om någon svarar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar