måndag 26 januari 2009

LEDIG

Vaknade av att mamma kom in och satte sig på sängkanten, minns att jag stönade/mumlade fram att jag inte behövde gå upp fören klockan var halv nio. Men då sa hon att det var Patrik som hade ringt och sagt att han skulle vara hemma idag. Hon stängde av min väckarklocka och gick ut ur mitt rum.

Helt otroligt tänkte jag. Hade fan drömt att vi inte skulle ha någon lektion idag.

Igår läste jag sammanlagt femtio sidor, inte dåligt för att vara mig.. men då läste jag fan i timmar också. Fortsatte läsa i morse när jag vaknade, vill bara läsa ut den så jag inte behöver tänka på att jag ska läsa hela tiden..

Idag ska jag hinna
  • Renskriva bokrecensionen
  • Börja plugga på provet tills imorgon
  • Läsa i min bok
  • Gymma
  • Sola
  • Duscha
  • Kanske städa klart på rummet
  • Se på Lipsyick jungle
Sen får man väl se hur mycket man hinner med.
Nu ska jag iaf fixa frukost - en smoothie och kanske en macka, zappa runt på tven och börja renskriva recensionen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar