onsdag 7 januari 2009

KLAGODAG

åååhå, jag är så besviken på mig själv. Så sjukt jävla besvikeeeeen!!
Jag är INTE klar med min bokrecension än och det är skola imorgon.
Måste alltså göra den under helgen. För idag tänker jag inte göra den eftersom jag inte kan tänka klart, orkar inte läsa och fan inte tänka på vad jag skriver.

ååh, och nu börjar hungern krypa sig på och det börjar göra oooooooont.
Jag vill dricka, jag vill inte ha såhär sjukt torra äckliga läppar.
faan. Men detta var sista gången. Absolut sista jävla gången. Kommer dom och säger till en gång till att dom behöver dra tänder ska jag fan säga nej. jag ska skrika nej. Nu har jag fått nog, fick nog för länge sen.
Antar att jag tappar läsare när jag bara klagar. Men jag mnåste få ta ut mitt klagande någonstannas och det lir här. För jag kan ju inte precis skrika ut min ilska. Nej inte idag, för idag är jag i stort sätt döende. Imorgon kommer jag vara helt jävla slut för att jag ligger efter med vätska och föda. Kommer inte heller kunna äta ordentligt imorgon.. men förhoppningsvis går det bättre till helgen. Och när jag väl kan äta igen dåå åni ja dåå , ojj vad jag ska sitta hemma och bara säga vad jag ska ha. thaimat, pizza, kycklingsallad, smörgåstårta.. eller nej inte det. Har bestämt mig för att inte äta bröd under hela januari. Får se hur det går. Och medans jag inte äter bröd hoppas jag på att vi inte har så mycket läxor oxch prov för hade tänkt träna som ett jävla as.
Detta året. 2009 ska bli mitt år. Jag ska få det som jag vill. jag ska träna, äta minder bröd, bli brun. Fan jag ska njuuta va allting. Jag vill bara att detta ska bli bättre än 2008. Men tror det blir svårt.

Sommaren 2008, fan säg någonting jag inte gjorde.
pretty woman.
ååh, vad jag skanar det. Kubb. Jävla vad vi hade kunnat vinna. Och jag hade iof kunnat haft så sjukt mycket roligare den kvällen. Men ändå. Jag är nöjd. Ja den var helt okej. Massa snubbar, öl och mitt hjärta. Vad fan kam man önska sig liksom?
kent och thåström.
Herregud, har man varit med om bättre musik. Dom tar ju allt som har med musik att göra.Så lycklig man var, man bara.. ååh jag vill bara göra om det.
alla öl kvällar.
Ja, det blev några stycken. Helet underbart det med.
Hela första veckan på lovet bodde jag och elin i hennes farsas lägenhet. Det vi drack, ja det var bara öl. öl. öl. öl. En jävla massa öl. Och fy fan vad jag gillar´t.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar