tisdag 6 januari 2009

NIHILISTEN

Funderar fortfarande på det här med håret.
Tror att jag låter det fortsätta växa nu när jag tvingat mig själv till det i över ett år!
Problemet är att det aldrig växer!!
I oktober 2007 klippte jag av allt, till en dåvarande victoria beckham frisyr. och sen dess så har håret växt kanske 10 cm.. eller jo det har växt mer men har ju klippt mig emellan så..
Nej jag ska inte klippa av mig det och bli missnöjd med håret igen. Iof hatar jag hur håret ser ut nu för det är fan inte hår, det bara hänger där till ingen nytta! Nog om detta

Tycker att `top model 11´ var jävligt töntigt när dom höll på med robot grejerna.

TROR ATT JAG LYCKADES :O !
Verkar som jag kommit på hur jag gör för att få in bilderna från mobilen till datorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar