torsdag 29 januari 2009

SVART OCH VITT

Efter idrotten i skolan idag har jag bara skakat.. kan inte sluta. Tror jag tog i för mycket!

Igår kväll/natt pluggade jag matte!! Tror det lönade sig för det känns som jag fick g på matteprovet idag, för att få g behöver man 6 poäng av.. 32 tror jag.
Efter att jag jobbat matte läste jag i ondskan.. snaart är den slut och den ska redovisas nästa fredag.

I svenskan började vi men att göra en berättelse.
Det började med att vi fick lyssna på ljud (lät som vågor/blåst/djur/stön). Efter det skulle vi skriva vad vi hade tänkt på undertiden., alltså vad det var som skulle kunna ha hänt.
Så idag så började vi skriva en plan, personbeskrivning, miljö och imorgon ska vi fortsätta med inledning och avslut.. och allt där emellan Den ska vara inne fredag vecka 9.

Idag ska jag
  • läsa i samhällsboken
  • läsa i ondskan
sen var det nog inte så mycket mer. Jävligt segt med samhällen men ska försöka ta mig igenom det.

snart är det heelg. Fick veta idag att det är tjejkväll hos jessica i klassen imorgon men vet inte om jag ska dit, pappa ska ju snart åka så vi kanske ska ja.. "äta gott och säga hejdå"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar