söndag 18 januari 2009

EN PERFEK VÄRLD

När vi skulle stämpla in var det fullt, IGEN!! fan vad förbannad jag blev. Hade ställt in mig på att träna idag.

Jag och mamma åkte till torp ist och handlade liite men hon ska ju gå och klämma, känna och .. ja allting på allting i affären så vi var där i en timma. Alltså jävlar, att hon orkar.

Har iaf druckit en aaaas god smoothie nu.
Gjorde en annan igår men var inte så god, ska testa den utan kanel nästa gång.

Ååhå, imorgon är det måndag, finns inte så mycket att göra åt. Men fan vad jag inte vill!
JAA, vi har sovmorgon kom jag precis på!! Glömde det sist gång så gick utt klockan halv sju när jag kunde gått upp åtta.

Helt otroligt vad pappa går in för bingolotta. haha, sitter här och skriver och hör pappa från vardagsrummet "HEEEEEELVEEETE, DJÄVULEN TITTAR MIG I VITÖÖÖGAT IIIGEEEEN, JAG VAAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NÄÄÄÄÄRAAAAA!!!!!"
Helt otroligt.. och varje söndag hör man hur upprörd han blir.. han tror ju att han kommer vinna den stackaren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar