tisdag 13 januari 2009

ICH LIEBE DICH

Nu är det fan mycket i skolan. Imorgon har vi prov på.., ja det var just det. På vad fan då?
Imorgon har vi typ.. 20-30 glosor och jag har inte fått orden, alltså inte bra. På fredag har vi prov i samhäll på 20 sidor i boken + anteckningar.
Ligger fortfarande efter med ett stort jävla prov och en bokrecension. På tala om bokrecensionen så ska nästa bok vara utläst om 4 veckor. Läraren hade valt böcker denna gången och jag fick ondskan. Hoppas på att jag ska läsa ut den så fooort jag bara kan.
Och vecka 7 har vi apu fick vi reda på idag, hoppas fan att lärarna fixar en plats.

Nu är det bara 2o veckor kvar i skolan sen har vi några lyckliga studenter. Några som börjar tvåan som är skoltrötta och undrar varför fan dom valde den linjen dom valde. Vi har också nya treor som börjar räkna ner och kommer fram till att det är 365 dagar kvar till deras stor dag. Vi får nya ettor som tycker allt är spännande och ska satsa allt vad dom kan på skolan.

Nu hade jag tänkt att börja läsa till samhällsprovet, ikväll blir det top model sen kanske jag får ta och börja läsa boken, ondskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar